Overslaan en naar de inhoud gaan Skip to footer Skip to search Skip to menu
Training (incompany)

Timemanagement | Plannen en Organiseren

Download brochure
Professional gesprek

In het kort

Vind je het moeilijk overzicht te krijgen over je werk en keuzes te maken? Stel je grote of moeilijke klussen vaak uit? Krijg je je werk vaak niet op tijd af en zijn er altijd losse eindjes? Heb je het gevoel dat je de hele dag bezig bent met mail? Ben je veel tijd kwijt met zoeken naar bestanden? Sleep je veel digitale of papieren ballast met je mee? Herken jij deze situaties en heb je er last van? Dan is het tijd voor actie! Krijg weer grip op je werk met deze training Timemanagement | Plannen en Organiseren.

Doelgroep

Doelgroep

Professionals die weer grip willen krijgen op hun tijd en sturing geven aan hun agenda. Je wil prettiger werken en efficiënter met je tijd omgaan.

Hierna kun je

Hierna kun je

  • Met concrete handvatten je tijd efficiënt indelen
  • Meer structuur aanbrengen in je werk en taken efficiënter delegeren
  • Jezelf doelen stellen en bewust kiezen voor wat je doet en laat
  • Je persoonlijke (werk) patronen beter doorzien
  • Met meer plezier werken en leven
Te verbeteren competenties

Te verbeteren competenties

  • Delegeren
  • Resultaatgerichtheid
  • Plannen en organiseren
  • Stressbestendigheid

Opbouw en inhoud

Benieuwd wat je kunt verwachten? Hier lees je hoe de training is opgebouwd, welke onderwerpen aan bod komen en hoe je het traject combineert met je werk en privéleven. Zo weet je meteen of het past bij jouw agenda én je ambities.

Over de training

Opbouw

Vooraf en tussen de trainingsdagen leg je actief de verbinding met je eigen werk. Tussentijds bespreek je in je organisatie je doelstelling en ontwikkelplan en brengt dat weer in op de trainingsdagen. Op deze manier zakt de geleerde kennis niet meteen weg na de training, maar wordt het steeds meer een onderdeel van de dagelijkse praktijk.

Programma

De training start met een (telefonisch) intakegesprek om zicht te krijgen op je leerwensen. Tijdens de actieve trainingsdagdelen ga je zelf aan de slag met het bepalen van prioriteiten, het bewuster maken van keuzes, slimmer plannen van je werk en op een slimmere manier omgaan met Outlook mail en agenda. Terug op de werkplek pluk je meteen de vruchten van deze acties en werk je nog slimmer. We bepalen gezamenlijk hoe deelnemers en trainer tussentijds contact houden over de voortgang van ieders leerresultaten. De training sluiten we af met een gezamenlijke terugkomsessie van 2 uur die met de groep wordt gepland.

Jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling staan centraal. Training en toepassing in de praktijk worden door de gespreide planning voortdurend afgewisseld, zodat de training (2 dagen) aansluit op jouw werksituatie. Tijdens de training komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Realistisch plannen en prioriteiten stellen
  • Uitstelgedrag en afleiders
  • Overzicht creëren, rust en ruimte ervaren
  • Slimme werkwijze
  • Werken met Outlook: mails verwerken en versturen
  • Digitale opslagomgeving
Incompany

De training Timemanagement | Plannen en Organiseren wordt ook incompany aangeboden. Onze accountmanagers informeren je graag. Mail voor meer informatie naar serviceteam@zuydprofessional.nl

Planning

Geen beschikbare sessies aanwezig.

Ik ben geïnteresseerd

Wil je dit nog eens rustig nalezen?

In de brochure vind je alle details overzichtelijk bij elkaar, zodat je alles nog eens rustig kunt bekijken.

Twijfel je nog om je in te schrijven?

Een van onze opleidingsadviseurs neemt graag contact met je op om je vragen te beantwoorden en samen te kijken of de opleiding bij je past.